site stats

Contact | 085 - 1050591

Begeleide vakantie Duitsland

22 t/m 26 september 2024

 

vesting-Ehrenbernstein-Koblenz
 
 
kasteel-drachenburg-duitsland

Begeleide vakantie naar Duitsland

Met een begeleide vakantie mee naar Duitsland, wie wil dat nou niet? Wij wel, Duitsland is een heel mooi land en de plek waar wij logeren daar ben je al een beetje in de bergen. Dat is supertof! Ons hotel staat in Obersteinebach en het woord 'Ober' betekent dat het hotel wat hoger ligt. 

Enjoy hotel im Wald Heiderhof

Hotel im Wald Heiderhof in Obersteinebach, Duitsland, is een bijzondere plek waar gasten warm worden ontvangen. Het hotel is zorgvuldig ontworpen om comfort en toegankelijkheid te bieden aan mensen met een verstandelijke beperking. Met liefdevolle aandacht voor detail en een vriendelijk personeel, zorgt het hotel voor een gastvrije en inclusieve omgeving. Hier kun je genieten van een ontspannen verblijf, in de rustgevende natuur. Hotel im Wald Heiderhof is meer dan alleen een hotel, het is een plek waar iedereen zich thuis kan voelen. We logeren hier o.b.v. all-inclusive in een fijne tweepersoonskamer met TV en eigen badkamer.

 

NU BOEKEN

TERUG NAAR OVERZICHT

 

 

Wat gaan we doen?

We gaan samen met jou uitzoeken wat we gaan doen, maar we gaan in elk geval naar een heus Drakenkasteel, hoe stoer is dat?

Verder kunnen we varen in Koblenz of een mooie tour maken door de omgeving.

Wat zou jij leuk vinden om te doen?

Rijn-met-kerk-op-de-oever
 
 

NU BOEKEN

TERUG NAAR OVERZICHT

 

 

Fontein-in-Westerwald
 
 
Rivier-splitsing-Koblenz

Prijzen

Reisprijs: € 1385,- p.p.

Toeslag eenpersoonskamer: niet mogelijk.
 
Beschikbaarheid: 6x een tweepersoonskamer
 
Minimale deelname: 10 reizigers.
 
Samenstelling groep: 
Heer van 63
Heer van 36
 
Inclusief: Verblijf bij Enjoyhotel im Wald o.b.v. all-inclusive, overige gezamenlijke consumpties, vervoer per 30-persoons touringcar, excursies, luxe fotoboek.
 
Exclusief:
Reis- en annuleringsverzekering, overige consumpties, persoonlijke uitgaven, bijdrage GGTO € 9,- p.p., bijdrage calamiteitenfonds € 2.50, reserveringskosten € 35.
 
Reisdocument: Paspoort of ID-kaart
 
Opstapplaats: Buitenpost, Heerenveen, Meppel, Zwolle, Apeldoorn, Cuijk, Venlo..
 
Toegankelijkheid: Het hotel is geschikt voor reizigers met een rollator.
 
Rolstoel: We kunnen geen rolstoelen meenemen, wel een rollator.
 
Zorg: We kunnen je een klein beetje helpen bij de zorg, maar niet meer dan 15 min. per dagdeel.
 
Begeleiding: Er reizen 4 begeleiders mee.
 
Belangrijke informatie:
We reizen in een groep van maximaal 12 reizigers en 4 begeleiders in onze eigen touringcar.
* We kunnen je niet thuis ophalen, je moet naar een opstapplaats komen.
 

 

Boekingsformulier

* De meeste velden zijn verplicht om in te vullen.
Bel ons of gebruik het contactformulier voor vragen.

geef het aantal personen op waarvoor je deze reis wilt boeken

vul de voornamen van de hoofdboeker in

Vul je roepnaam in

vul je achternaam in

geef je geboortedatum op

vul je e-mailadres in

vul je adres in

vul je postcode en woonplaats in

vul je telefoonnummer in

Ongeldige invoer

 

Ongeldige invoer

 

Reisvoorwaarden
Met het boeken van deze reis verklaart u akkoord te gaan met de Reisvoorwaarden van Kontiki Reizen.

Je dient akkoord te gaan met onze Reisvoorwaarden.

 

Corona Disclaimer

Hierbij verklaar ik de belangrijke informatie t.a.v. corona en de gevolgen te hebben gelezen.

Je dient te bevestigen kennisgenomen te hebben van onze Corona Disclaimer.


Let wel:
Je boeking is definitief na het versturen van dit formulier. Door op de knop "Boeking met betaalverplichting bevestigen" te klikken, ga je een betaalverplichting aan.
Wij sturen je hierna een aanvullend formulier toe voor de noodzakelijke (medische) gegevens.

 

Ongeldige invoer

 

De combinatie van reisdiensten die u wordt aangeboden,
is een pakketreis in de zin van Richtlijn (EU) 2015/2302.

Bijgevolg kunt u aanspraak maken op alle EU-rechten die voor pakketreizen gelden. Kontiki Reizen is ten volle verantwoordelijk voor de goede uitvoering van de volledige pakketreis.

Kontiki Reizen beschikt ook over de wettelijke verplichte bescherming om u terug te betalen en, indien het vervoer in de pakketreis is inbegrepen, te repatriëren ingeval zij insolvent wordt.

 

Basisrechten krachtens Richtlijn (EU) 2015/2302

— Voordat hij de pakketreisovereenkomst sluit, zal de reiziger alle essentiële informatie over de pakketreis ontvangen.
— De aansprakelijkheid voor de goede uitvoering van alle reisdiensten die in de overeenkomst zijn opgenomen, berust altijd bij ten minste één handelaar.
— De reiziger krijgt een noodtelefoonnummer of gegevens inzake een contactpunt via welk hij contact kan opnemen met de organisator of de reisagent.
— De reiziger kan de pakketreis, met inachtneming van een redelijke termijn en eventueel tegen de betaling van extra kosten, aan een andere persoon overdragen.
— De prijs van de pakketreis kan alleen worden verhoogd indien specifieke kosten toenemen (bijvoorbeeld brandstofprijzen), indien zulks uitdrukkelijk in de overeenkomst is opgenomen, en in elk geval niet later dan 20 dagen vóór het begin van de pakketreis. Indien de prijsverhoging hoger is dan 8 % van de prijs van de pakketreis kan de reiziger de overeenkomst beëindigen. Indien de organisator zich het recht op een prijsverhoging voorbehoudt, heeft de reiziger recht op een prijsverlaging wanneer de relevante kosten zouden afnemen.
— Ingeval een van de essentiële elementen van de pakketreis, met uitzondering van de prijs, aanzienlijk wordt gewijzigd, kan de reiziger de overeenkomst zonder betaling van een beëindigingsvergoeding beëindigen en krijgt hij een volledige terugbetaling. Indien de handelaar die voor de pakketreis verantwoordelijk is, de pakketreis vóór het begin van de pakketreis annuleert, heeft de reiziger recht op terugbetaling en, indien passend, op een schadevergoeding.
— De reiziger kan de overeenkomst in uitzonderlijke omstandigheden zonder betaling van een beëindigingsvergoeding vóór het begin van de pakketreis beëindigen, bijvoorbeeld wanneer er op de plaats van bestemming ernstige veiligheidsproblemen zijn die waarschijnlijk gevolgen zullen hebben voor zijn pakketreis.
— Daarnaast kan de reiziger de overeenkomst te allen tijde vóór het begin van de pakketreis beëindigen tegen betaling van een passende en gerechtvaardigde beëindigingsvergoeding.
— Indien na het begin van de pakketreis aanzienlijke elementen van de pakketreis niet zoals afgesproken kunnen worden geleverd, moet een geschikt alternatief arrangement aan de reiziger worden aangeboden, zonder extra kosten. Indien de diensten niet worden uitgevoerd volgens de overeenkomst en dit aanzienlijke gevolgen heeft voor de uitvoering van de pakketreis en de organisator dit probleem niet heeft verholpen, kan de reiziger de pakketreisovereenkomst zonder betaling van een beëindigingsvergoeding beëindigen.
— In geval van reisdiensten die niet uitgevoerd zijn of niet goed uitgevoerd zijn heeft de reiziger ook recht op een prijsverlaging en/of schadevergoeding.
— De organisator is verplicht reizigers die in moeilijkheden verkeren, bijstand te verlenen.
— Indien de organisator of, in sommige lidstaten, de doorverkoper insolvent wordt, zullen de betaalde bedragen worden teruggestort. Indien de insolventie van de organisator of, indien van toepassing, de doorverkoper na het begin van de pakketreis intreedt en het vervoer in de reis of de vakantie inbegrepen is, wordt er voor repatriëring van de reiziger gezorgd. Reisburo Vakantie & Zorg heeft zich van bescherming bij insolventie voorzien bij Garantiefonds GGTO. Wanneer diensten door de insolventie van Reisburo Vakantie & Zorg niet worden verleend, kunnen reizigers met deze entiteit of, in voorkomend geval, de bevoegde autoriteit contact opnemen Garantiefonds GGTO, Johan van Hasseltweg 112, 1022 WZ Amsterdam, Tel: 020 737 1057, email:

Zie meer: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stb-2018-2.html