fbpx

Contact  |  Tel. 085-1050591

Begeleide reis Mallorca

11 t/m 18 september 2022

 

marllorca-mei-2017-020
 
marllorca-mei-2017-088

Begeleide vakantie naar Mallorca!

Mallorca is een eiland dat hoort bij de Balearen. Heb jij wel eens van de Balearen gehoord? De Balearen liggen in de Middellandse Zee en daar horen ook Ibiza, Menorca en Formentera bij. Het is er meestal lekker warm en Mallorca heeft een hele mooie natuur. Vanaf de plek waar ons hotel staat kunnen we leuke uitstapjes maken en zelfs een vaartocht.

Hotel Cap de Mar

Wat een heerlijk klein hotel is Hotel Cap de Mar, het ligt op loopafstand van de zee en de haven en heeft een prachtige tuin waar je alleen al je ogen uitkijkt. Je kamer is een fijne luxe suite met een balkon en een aparte slaapkamer, geen probleem om je kamer te delen dus. Natuurlijk is er ook een föhn, airconditioning en WiFi.
 
 

 

Wat gaan we doen?

Zonnen, zwemmen en wandelen langs de gezellige boulevard dat gaan we doen. En je kunt niet op Mallorca komen zonder een vaartochtje te maken of naar de hoofdstad Palma de Mallorca te gaan. Wat zou jij graag willen doen?

 

 

marllorca-mei-2017-214
 
Cap-de-Mar-1
 
marllorca-mei-2017-400

Prijzen

Reisprijs: € 2.350 p.p.
Toeslag eenpersoonskamer: € 499
 
Beschikbaarheid: 6 vakantieplekken
 
Inclusief: Verblijf o.b.v. half pension, alle gezamenlijke consumpties en maaltijden, vliegtickets, excursies, alle transfers, luxe fotoboek, Nederlandse begeleiding.
 
Exclusief: Reis- en annuleringsverzekering, overige consumpties, persoonlijke uitgaven, bijdrage GGTO € 7.50 p.p., bijdrage calamiteitenfonds € 2.50, reserveringskosten € 27.50.
 
Extra's: Iedere gast ontvangt van ons na de reis een prachtig fotoboek om de reis nog eens te herbeleven.
 
Reisdocument: Paspoort of ID kaart
 
Vaccinaties: Je bent gevaccineerd tegen Covid-19 en beschikt over de CoronaCheck QR code (digitaal of op papier)
 
Belangrijke informatie: We proberen je thuis op te halen als we op reis gaan. In overleg bepalen we de route naar de luchthaven, woon je ver van deze route af neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. Je kunt uiteraard ook zelf naar de Luchthaven komen, wij ontmoeten je dan daar.
 
Luchthaven: Amsterdam Schiphol of Eindhoven Airport
 
Minimale deelname: Deze reis gaat door als er minimaal 4 gasten hebben geboekt.
 
Begeleiders: Er reizen twee begeleiders mee
 
Zorg: je bent zelfstandig in je dagelijkse verzorging, je hebt hooguit hulp nodig bij bijvoorbeeld medicijnen
 
Toegankelijkheid: Deze reis is niet rolstoeltoegankelijk
 
Rolstoelen: We kunnen geen rolstoelen meenemen
 
Bijzonderheden: 
 

Boekingsformulier

* De meeste velden zijn verplicht om in te vullen.
Bel ons of gebruik het contactformulier voor vragen.

geef het aantal personen op waarvoor je deze reis wilt boeken

vul de voornamen van de hoofdboeker in

Vul je roepnaam in

vul je achternaam in

geef je geboortedatum op

vul je e-mailadres in

vul je adres in

vul je postcode en woonplaats in

vul je telefoonnummer in

Ongeldige invoer

 

Ongeldige invoer

 

Reisvoorwaarden
Met het boeken van deze reis verklaart u akkoord te gaan met de Reisvoorwaarden van Kontiki Reizen.

 

Je dient akkoord te gaan met onze Reisvoorwaarden.


Let wel:
Je boeking is definitief na het versturen van dit formulier. Door op de knop "Boeking met betaalverplichting bevestigen" te klikken, ga je een betaalverplichting aan.
Wij sturen je hierna een aanvullend formulier toe voor de noodzakelijke (medische) gegevens.

 

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

 

De combinatie van reisdiensten die u wordt aangeboden,
is een pakketreis in de zin van Richtlijn (EU) 2015/2302.

Bijgevolg kunt u aanspraak maken op alle EU-rechten die voor pakketreizen gelden. Kontiki Reizen is ten volle verantwoordelijk voor de goede uitvoering van de volledige pakketreis.

Kontiki Reizen beschikt ook over de wettelijke verplichte bescherming om u terug te betalen en, indien het vervoer in de pakketreis is inbegrepen, te repatriëren ingeval zij insolvent wordt.

 

Basisrechten krachtens Richtlijn (EU) 2015/2302

— Voordat hij de pakketreisovereenkomst sluit, zal de reiziger alle essentiële informatie over de pakketreis ontvangen.
— De aansprakelijkheid voor de goede uitvoering van alle reisdiensten die in de overeenkomst zijn opgenomen, berust altijd bij ten minste één handelaar.
— De reiziger krijgt een noodtelefoonnummer of gegevens inzake een contactpunt via welk hij contact kan opnemen met de organisator of de reisagent.
— De reiziger kan de pakketreis, met inachtneming van een redelijke termijn en eventueel tegen de betaling van extra kosten, aan een andere persoon overdragen.
— De prijs van de pakketreis kan alleen worden verhoogd indien specifieke kosten toenemen (bijvoorbeeld brandstofprijzen), indien zulks uitdrukkelijk in de overeenkomst is opgenomen, en in elk geval niet later dan 20 dagen vóór het begin van de pakketreis. Indien de prijsverhoging hoger is dan 8 % van de prijs van de pakketreis kan de reiziger de overeenkomst beëindigen. Indien de organisator zich het recht op een prijsverhoging voorbehoudt, heeft de reiziger recht op een prijsverlaging wanneer de relevante kosten zouden afnemen.
— Ingeval een van de essentiële elementen van de pakketreis, met uitzondering van de prijs, aanzienlijk wordt gewijzigd, kan de reiziger de overeenkomst zonder betaling van een beëindigingsvergoeding beëindigen en krijgt hij een volledige terugbetaling. Indien de handelaar die voor de pakketreis verantwoordelijk is, de pakketreis vóór het begin van de pakketreis annuleert, heeft de reiziger recht op terugbetaling en, indien passend, op een schadevergoeding.
— De reiziger kan de overeenkomst in uitzonderlijke omstandigheden zonder betaling van een beëindigingsvergoeding vóór het begin van de pakketreis beëindigen, bijvoorbeeld wanneer er op de plaats van bestemming ernstige veiligheidsproblemen zijn die waarschijnlijk gevolgen zullen hebben voor zijn pakketreis.
— Daarnaast kan de reiziger de overeenkomst te allen tijde vóór het begin van de pakketreis beëindigen tegen betaling van een passende en gerechtvaardigde beëindigingsvergoeding.
— Indien na het begin van de pakketreis aanzienlijke elementen van de pakketreis niet zoals afgesproken kunnen worden geleverd, moet een geschikt alternatief arrangement aan de reiziger worden aangeboden, zonder extra kosten. Indien de diensten niet worden uitgevoerd volgens de overeenkomst en dit aanzienlijke gevolgen heeft voor de uitvoering van de pakketreis en de organisator dit probleem niet heeft verholpen, kan de reiziger de pakketreisovereenkomst zonder betaling van een beëindigingsvergoeding beëindigen.
— In geval van reisdiensten die niet uitgevoerd zijn of niet goed uitgevoerd zijn heeft de reiziger ook recht op een prijsverlaging en/of schadevergoeding.
— De organisator is verplicht reizigers die in moeilijkheden verkeren, bijstand te verlenen.
— Indien de organisator of, in sommige lidstaten, de doorverkoper insolvent wordt, zullen de betaalde bedragen worden teruggestort. Indien de insolventie van de organisator of, indien van toepassing, de doorverkoper na het begin van de pakketreis intreedt en het vervoer in de reis of de vakantie inbegrepen is, wordt er voor repatriëring van de reiziger gezorgd. Reisburo Vakantie & Zorg heeft zich van bescherming bij insolventie voorzien bij Garantiefonds GGTO. Wanneer diensten door de insolventie van Reisburo Vakantie & Zorg niet worden verleend, kunnen reizigers met deze entiteit of, in voorkomend geval, de bevoegde autoriteit contact opnemen Garantiefonds GGTO, Johan van Hasseltweg 112, 1022 WZ Amsterdam, Tel: 020 737 1057, email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Zie meer: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stb-2018-2.html